Wstawianie licznika – czyli jak skutecznie urozmaicić reklamy Google AdWords

Ustawiasz właśnie reklamy na Google AdWords i zastanawiasz się, jak je urozmaicić? Chcesz skuteczniej przyciągnąć wzrok potencjalnych klientów?

Jest na to kilka sposobów, dziś opowiem o jednym z nich – zastosowaniu licznika. Zaintrygowany? Czytaj dalej.

Co to jest i do czego może Ci się przydać licznik?

Licznik to w uproszczeniu ciąg parametrów, który wstawiony w reklamę odpala odmierzanie czasu. Tak wygląda w reklamie:

Sformułowanie „3 dni” nie jest w tym wypadku tekstem stałym. To właśnie licznik, który na bieżąco odlicza czas do końca opisanej w reklamie promocji – dni, godziny i sekundy.

Do czego możesz go wykorzystać? Przede wszystkim do ofert tymczasowych, jak wyprzedaże, końcówka zapisów na szkolenie, okresowy rabat itp. Dzięki presji czasu łatwiej przekonasz odbiorców do skorzystania z oferty.

Ważny jest kontekst, który powinieneś jasno zasygnalizować w reklamie.

Jak ustawić licznik?

Ustawienie licznika jest bardzo proste. Wystarczy, że w tworzonym tekście reklamy wpiszesz: ( { ), następnie klikniesz kursorem w opcje „Odliczanie” z belki, która się rozwinie.

To jednak jeszcze nie koniec. Po kliknięciu w „Odliczanie” wyświetli Ci się okienko, w którym musisz podać czas do końca promocji, liczbę dni, po których ma się uruchomić licznik, strefę czasową oraz język. Kliknij przycisk „Ustawienie”, żeby zapisać wszystkie zmiany. 

Dzięki tym danym reklama zostanie automatycznie uzupełniona o parametry potrzebne do wstawienia licznika.

Teraz nie pozostało Ci już nic innego, jak czekanie na zatwierdzenie tekstu reklamy 🙂

———————————

Mam nadzieję, że wpis okazał się przydatny. Jeżeli szukasz innych, prostych porad na temat Google AdWords, śledź regularnie mojego bloga. Niedługo kolejny wpis!

Marta

Share Button