Kod konwersji Google AdWords – gdzie znaleźć identyfikator i etykietę konwersji?

Nie wiesz, jak po zmianach w wyglądzie panelu Google AdWords wgrać kod konwersji w Google Tag Managerze? Nie możesz nigdzie znaleźć identyfikatora i etykiety konwersji?

Na szczęście w dalszym ciągu można je wydobyć z kodu. To bardzo proste – trzeba jednak wiedzieć, gdzie szukać.

Zacznij konfigurować konwersję w panelu, a gdy przejdziesz do kodu, włącz sobie ten filmik, a wszystko stanie się jasne:

Proste, prawda? Czasami jednak zmiany, które ciągle wprowadza Google AdWords mogą wprowadzić w konfuzję.

Tym bardziej, że materiały pomocnicze pojawiają się z opóźnieniem, a wdrażane rozwiązania nie zawsze są intuicyjne i łatwe do znalezienia (zwłaszcza dla tych, którzy przyzwyczaili się do starego panelu).   

Przy okazji – co sądzicie o nowym panelu? Chcielibyście, żeby został, czy wolicie starą wersję?

Jak oceniacie takie materiały video? Czy taka forma Wam się podoba? Oczywiście pomijając moje zacinanie się (początki są trudne ;).

Do napisania! I wesołych świąt!

 

 

Share Button